• amiofo

2013 el 2014

Fler än jag som undrar vilket år bebis kommer? Själv har jag 8 dagar kvar till BF.
    Hur många dagar har du kvar?

• Svar på tråden 2013 el 2014
  • lisan92

Jo jag! Jag har 10 dagar till bf (7januari) så det lutar lite mer åt det nya året men man vet ju aldrig..

• Sunnza

26dagar kvar =) fast bådar förra gravidit födds tidigt 35veckor och 38veckor .. nu jag är i 36veckor tredje 

• Litchie

Här är det två dagar kvar, väldigt spännande nu att se när han behagar komma! :)

• capharina

Jag var beräknad i söndags den 29/12-13 med vårt andra men jag sitter här med gossen kvar och väldigt frustrerad över detta ! Gick över 9 dagar med vår dotter och trodde inte jag skulle göra det nu med andra men ack vad fel jag hade ! Fick hinnsvepning iden 27/12 som retade lite har även fått en i dag och det händer inte mkt ! Hur har det gått för er har ni fått era små liv ?

• lisan92

Min pluttpojke ville ut 5 dagar innan bf. Han kom efter 18timmar på förlossningen den 2 januari <3

Jag ligger nu i sängen då jag blivit jätte förskyld och har även en enorm smärta där nere, han kom ut som stålmannen med händerna över huvudet och det kändes som att hela allt gick sönder haha, har fått hematon och även hemorrojder! Mina toalettbesök just nu är inte så roliga.. kan heller knappt gå och att sitta på rumpan går då definitivt inte. Meeeeen skulle aldrig vilja göra detta ogjort för jag fick den mest perfekta lilla prinsen som jag älskar mest av allt <3

• lisan92

Min pluttpojke ville ut 5 dagar innan bf. Han kom efter 18timmar på förlossningen den 2 januari <3

Jag ligger nu i sängen då jag blivit jätte förskyld och har även en enorm smärta där nere, han kom ut som stålmannen med händerna över huvudet och det kändes som att hela allt gick sönder haha, har fått hematon och även hemorrojder! Mina toalettbesök just nu är inte så roliga.. kan heller knappt gå och att sitta på rumpan går då definitivt inte. Meeeeen skulle aldrig vilja göra detta ogjort för jag fick den mest perfekta lilla prinsen som jag älskar mest av allt <3

• Sunnza
    lisan92 skrev 2014-01-06 14:17:50 följande:

grattis =)
Svar på tråden 2013 el 2014