• Lantliv11

Vaknar inte.

Har 2 döttrar på 3 år och 6 månader. Har alltid sovit väldigt lätt och vaknat direkt när stora dottern vaknade. Men sen lillasystern kom så har jag börjat sova så tungt!! Vaknar varken av att lillan skriker, när den stora hoppar på mig ellet när sambon försöker väcka mig. 3 åringen äter inte på natten utan kommer bara in och lägger sig brevid oss när hon vaknar på natten. Den lilla vill äta 1-2 ggr per natt och sover sen, så det är inte att jag är så utmattad. Jag vaknar bars inte! Sambon tar matningarna på helgen, men har ju blivit tvungen att ta även vardagar , han putter och ropar på mig, ingen reaktion. Nån som känner igen sig eller vet varför jag sover så tungt? Tycker det är jobbigt ifall det skulle hända något och jag inte reagerar:/

• Svar på tråden Vaknar inte.
  • Lovizas Mamma

Samma här, är sambon hemma vaknar jag inte, och vi har lätta barn så jag är inte heller utmattad, däremot så vaknar jag lätt när sambon jobbar natt, och när det har varit nått speciellt har jag också vaknat, som en gång vaknade jag mitt i natten när ena dottern låste upp ytterdörren...och om nån av dom är sjuka vaknar jag av minsta lilla harklande...men aldrig när dom skrikigt på nätterna när dom är hungriga eller bara vakna och uttråkade...småflickorna brukar komma in till oss på nätterna och sambon fattar inte hur jag kan sova när dom kommer in och skriker och hoppar i sängen :)

Svar på tråden Vaknar inte.