• Anonym (Filifjonkan)

Vill ha trekant med min man o en tjej till!! :-) hjälp mig..

Nu blir jag tokig snart! Jag längtar efter att ha sex med min man tillsammans med en tjej till då jag är bi.. Vi finns med på en sida där man kan leta, men de finns ju ingen tjej som verkar intresserad.. Är de nån här som kan tipsa mig om hur o var man ska kunna få kontakt med en tjej som vill va med eller om de finns några andra bra sidor..

• Svar på tråden Vill ha trekant med min man o en tjej till!! :-) hjälp mig..
  • Anonym (Petite Chérie)

Jag känner detsamma min booring UK bock är lite trög men vi letar också efter en tredje bitch! Hjärta

• Anonym (Vi med...)

Vi letar också efter en till. Men vi är mer inne på att typ träffa någon på krogen i en främmande stad... Hur det ska gå till vet jag dock inte... Fler tips? Hur tänker ni att sexet ska vara sedan? All in? ;)

• Anonym (lätt äcklad)

Nu kommer jag med ett ganska negativt inlägg, men faktiskt, hur troligt är det att ni kommer att hitta någon som vill det? Lesbiska vill ju självklart inte, hur stor är chansen att hitta en bitjej som gillar gruppsex liksom? Jag som är bi är medlem på qruiser och stadigt kommer förfrågningar om trekanter med par, varje gång blir jag lika förvånad och faktiskt lite äcklad. Bara för det inte passar mig så kan det ju givetvis finnas dem som gillar det men jag vet att mina andra bisexuella polare tycker som jag. Sexleksak åt ett par, nej tack :(

• 1hotcouple

Hej Gå med i Bodycontact så kommer du säkert att hitta en trevlig tjej som vill vara med er.

• Anonym (Vi med...)
    Anonym (lätt äcklad) skrev 2013-12-27 23:17:40 följande:
    Nu kommer jag med ett ganska negativt inlägg, men faktiskt, hur troligt är det att ni kommer att hitta någon som vill det? Lesbiska vill ju självklart inte, hur stor är chansen att hitta en bitjej som gillar gruppsex liksom? Jag som är bi är medlem på qruiser och stadigt kommer förfrågningar om trekanter med par, varje gång blir jag lika förvånad och faktiskt lite äcklad. Bara för det inte passar mig så kan det ju givetvis finnas dem som gillar det men jag vet att mina andra bisexuella polare tycker som jag. Sexleksak åt ett par, nej tack :(

Roligt att du skrev just "sexleksak" där det är precis det vi söker... Kom igen... We make U come! ;)
  • Anonym (Been there...)

Jag skulle inte rekommendera det, flera blir svartsjuka efteråt. Har provat att som singel ligga med par, sexet är trevligt men tjejen brukar ofta uppleva det annorlunda än killen. Skulle aldrig aldrig bjuda in någon i vår säng. Min man är min, My precious.....

• Anonym (Petite Chérie)
    Anonym (Been there...) skrev 2013-12-28 01:19:57 följande:
    Jag skulle inte rekommendera det, flera blir svartsjuka efteråt. Har provat att som singel ligga med par, sexet är trevligt men tjejen brukar ofta uppleva det annorlunda än killen. Skulle aldrig aldrig bjuda in någon i vår säng. Min man är min, My precious.....
    Det skulle jag göra. Eller I would som vi säger här "Fniss Fniss"
    Engelsmännen knullar inget bra!
  • Anonym (Mmm härligt)

Så svårt kan det inte vara att hitta någon... Ni kan ju alltid gå på swingersklubb med! Jag väntar med förväntan att min herre skall låna ut mig till en man! En man som han instruerar för att knulla mig... Sköter jag mig blir jag belönad flerfaldigt!

• tjejerna finns nog

De finns nog där ute, men kanske lite svåra att hitta..
    Är själv en ung kvinna på 20 år som, hehe, senast igår haft trekant med ett äldre par.
    Har hänt ett flertal gånger med detta par, lika trevligt varje gång.
    Ja fasen så härligt, jag rekommenderar det verkligen, bara ni hittar någon som är villig liksom.

Jag träffade det här paret genom familjen, de är alltså familjebekanta. Inte det mest önskvärda scenariot kanske, men jag kan medge att vår relation, även som "vänner", stärkts i och med detta.
    Men äsch, finns ju risker med allt.. Med tanke på svartsjuka och annat.

Svar på tråden Vill ha trekant med min man o en tjej till!! :-) hjälp mig..