• Anonym ((Gravid??))

Kan detta vara möjligt?

Skulle haft min mens för 5 dagar sen, och har varit illamående och blir fort mätt. Kan vi äntligen vara gravida efter två och ett halvt års försök..? Min man som enligt läkarna är nästan infertil, endast några hundratusen spermier oc många defekta..

• Svar på tråden Kan detta vara möjligt?
  • 2013

Om ingen av er är helt sterila så finns det ju alltid en liten chans.
    Lycka till!

• viseversa

Varför tar du inte ett test? Då får du svar på din fråga. Tadaaa!!

Instagram...LOVALOVISA
  • Anonym ((Gravid??))

Har testat igår men visade negativt...

• viseversa

Ja då är du nog inte gravid om det är 5 dagar efter "mens" och du fått negativt. EWLLER så är du låghormonare som vissa säger sig vara. 

Instagram...LOVALOVISA
  • Anonym ((Gravid??))

Har aldrig haft mer än 26 dagar (och har snitt på 24) på flera år och nu är det 29...kanske influensan eller stress då som orsakat detta...såg dock efter jag gjort testet att msn skulle hålla ner Stickan i muggen i 20 sek, jag höll i Max 5..

• viseversa
    Anonym ((Gravid??)) skrev 2013-12-26 13:00:25 följande:
    Har aldrig haft mer än 26 dagar (och har snitt på 24) på flera år och nu är det 29...kanske influensan eller stress då som orsakat detta...såg dock efter jag gjort testet att msn skulle hålla ner Stickan i muggen i 20 sek, jag höll i Max 5..
    Ta ett nytt test och med morgonurin. 
    Instagram...LOVALOVISA
  • Anonym ((Gravid??))

Kunde inte låta bli, tog ett nytt test men fortf. negativt. Haft mkt spänningar i livmodern idag vilket jag inte brukar ha och stora finnar har jag fått på rygg och axlar..

Svar på tråden Kan detta vara möjligt?