• Flizus

    Extramormor sökes!

    Söker en extramormor till min lilla dotter, snart 7 månader eftersom vi inte har några släktingar alls som hon kan bilda en nära relation med (med undantag för fasters familj, men de bor utomlands). Detta är en stor sorg, men verkligheten. 

    Så jag tänkte försöka hitta en extramormor som ska kunna vara en resurs främst för dottern men även för mig och pappa. Jag söker inte en barnvakt, utan en äldre kvinna som vill bygga en långvarig relation till min dotter. Som kan göra alla saker en riktig mormor kan göra.

    Var ska jag hitta denna kvinna? Det borde finnas någon intresserad!

  • Svar på tråden Extramormor sökes!
  • Flizus

    Jo, jag provade att registrera ett konto på extramormor.se för några veckor sedan men det krånglade, annars hade det varit ett bra alternativ förstås. Kanske ska prova med laptopen istället.

  • Flizus
    Ellsi78 skrev 2014-01-14 14:56:46 följande:
    Hej

    Hör med Veteranpoolen!
    Lycka till!
    /E
    Har inte veteranpoolen bara betaltjänster? Som sagt i inlägget, det är inte en barnvakt jag söker.
  • trollhona
    Annszan skrev 2023-02-19 08:48:32 följande:

    Hej 😊
    Har Du hittat någon? 


    Var är du boendes? 


    Jag skulle så gärna vilja hjälpa någon som behöver lite hjälp någon gång I vardagen. 
    Jag har tvillingar som är vuxna o 2 bonus barn som oxå ör vuxna, men det kommer dröja innan jag o min man får barnbarn?.o jag har sådan himla längtan efter små barn i mitt liv. Jag har haft barn i min närhet i hela mitt liv. Längtan efter att få vara viktig i någons liv o känna att den relationen är viktig o äkta för både dem o mig Är stark hos mig, Jag är inte så himla gammal?,51 år?.men har både tid, kärlek o massor av engagemang att ge till rätt familj som tex saknar en mormor/farmor O min man tycker oxå att det vore roligt, även om det mest är jag som längtar o pratar massor om att vara extra mormor/farmor. Jag har funderat på att sätta upp en lapp i Affären?.har inte Facebook?.men har inte haft modet till det. Så idag så blev jag medlem här?o så får vi se om det leder till nåt bra. 😊


    vart bor du?
Svar på tråden Extramormor sökes!