Mitt porrmissbruk och ensamhet håller på och tar över mitt liv, vad ska jag göra?
Jag studerar och jobbar och på båda så sitter jag lite grann på gränsen till att få vara kvar. Mycket beror på bristande prestationer som i sin tur beror på ett porrmissbruk och ensamhet.
Jag har exempelvis jättesvårt att koncentrera och fokusera om jag inte har onanerat till porr. Efter det att jag har onanerat upplever jag ofta en känsla av skam, antiklimax och blir något apatisk. Jag säger då oftast saker till mig själv som aldrig mer och i stunden känns det bra. Snabbt hamnar jag däremot tillbaka på samma gamla spår. Är dessutom väldigt ensam, så jag spenderar många timmar på sidor med kontaktannonser där jag så klart söker sex. Mina försök är dock alltifrån smickrande, för jag är bara ute efter sex. Jag har däremot aldrig träffat någon från nätet, främst för att jag till slut inte har orkat, det har blivit för omständligt och jag har istället onanerat och därefter känt att jag sparade tid.
Idag har jag exempelvis sökt på kontaktannonser och tittat på porr hela dagen, för att nu innan jag ska sova till slut "komma". Hade jag istället kommit direkt så kanske jag inte hade slösat lika många timmar.
Förstår ni? Det blir liksom en grej av allting. Väldigt likt knarket antar jag, att man vill jaga något värre och värre för varje gång.
Vad ska jag göra? Jag har inte tid att söka professionell hjälp, så jag behöver lite bra tips. Det enda jag vet att jag kan göra och som jag har direkt kontroll över är att helt enkelt onanera när jag känner ett sug och på så sätt kapa suget direkt. Vad tror ni?