• PollMaster

gör Ernst fint?

Hur mycket av det Ernst påtar med i tv tycker du är fint?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden gör Ernst fint?
  • MissTherese

Jag svarade hälften, baserat på tidigare säsonger Jul med Ernst. I år slopade jag det för att jag stör mig något enormt på han myyyysiga personlighet. 

• Kakmonster

Jag gillar hans inredningsstil generellt. Sen kan ju vissa saker vara fula, men han skulle gärna få fixa hos mig.
    Sen hur HAN är, ja det tar jag med en nypa salt. Visst är han lite FÖR "mysig" och klämkäck, men det orkar jag inte lägga nån energi på att ogilla. Han är bra.

• KimPossible

Nja, alltså...det är svårt att få det fult med de omgivningarna och de förutsättningar han har, slutresultatet brukar ju bli rätt mysigt, men de enstaka detaljerna och  delarna var för sig är ibland inte alls speciellt fina enligt min smak.

Han är ju jättefixig och trixig med allt, som han själv säger "små medel", men grejen är ju att det inte är "små medel" han arbetar med bara för att han arbetar med naturliga material. Det kostar förmodligen en rejäl slant att köpa in alla murgrönor, allt granris, alla blomlökar, för att inte tala om alla råvaror han använder sig av i övrigt både till dekoration och mat. 

Men visst. Tipsen är bra. Jag kan bara inte smälta att han förra veckan sa att hans vitmålade trädgren med pålimmade ljuskoppar var i "jugend-stil". 

Never let your sense of morals get in the way of doing what's right.
  • fluu

Har inte sett så mycket utom just julgrejerna... han gör mysigt, men plottrigt.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • rosenknopp83

Röstade hälften,vissa saker han gjort under åren undrar jag bestämt var de passar någonstans!

Svar på tråden gör Ernst fint?