• emeliekq

Undersökning, hjälp oss!

Hej! Jag har en liten förfrågan till er föräldrar här ute. Vi är tre tjejer som går andra året i gymnasiet och har i uppgift i ett ämne att skapa vår egna produkt.

Vi tänkte göra en inspelningsbar snuttefilt. På den ska man kunna använda en apparat där man kan spela in lite vad man vill, både som föräldrer och barn. Vi tänkte också att snuttefilten skulle se ut som en gris, eller något djur. Med det här tänkte vi att barnet ska kunna känna sig trygg och samtidigt kanske kunna ha kul med snuttefilten.

Vår fråga till er är om ni skulle kunna tänka er att vara intresserade utav att köpa vår produkt?

Tycker ni att det här skulle behövas?

Hur mycket skulle ni kunna tänka er att betala för den?

Tack på förhand! Glad

• Svar på tråden Undersökning, hjälp oss!
  • Jacqueline

Vad skulle syftet med det vara?Alltså varför skulle man vilja ha inspelning i snuttefilten?

• Philippa

Av vilken anledning skulle mitt barn behöva en sån?

• Flickan och kråkan

Mina barn har varit väldigt förtjusta i sina speldosor som varit inbyggda i ett mjukisdjur. Jag skulle nog kunna tycka att det vore lite kul att kunna spela in när man själv eller pappan eller storasyskonen sjunger något. Då kan man ju byta sång etc. Men som sagt hellre då ett mjukisdjur där apparaturen blir helt inbäddad i något mjukt. I en snuttefilt känns det lite besynnerligt. Lite onödigt och jag tror inte jag hade köpt någon men det skulle nog gå att få ut på marknaden tror jag.

• PetraMunchen

Tror mer på en snuttefilt där man spelar in tex mammans röst och som man sen kan spela upp i filten. Vore kanske lite kul. Men inte direkt nått man behövde. Fast man köper ju annat man inte behöver... Så varför inte.

Svar på tråden Undersökning, hjälp oss!