Hur kändes ert äggplock?
Som TS lyder! Hur kändes det och hur var det?
Tell me!!
Som TS lyder! Hur kändes det och hur var det?
Tell me!!
Jag var rätt bra drogad :) men det var något slm gjorde skitont men en kort stund. Sov gott sen :)
Nu en vecka efter har jag fortfarande ont i äggstockarna eller nedre delen av magen.
Det gjorde ont, men inte så jag inte stod ut. Mådde skit efteråt! Kräktes och hade riktigt ont i magen. Blev bättre efter lite sömn
Hur mycket bedövning fick ni?
Det var inte alls farligt, jag tyckte bedövningen där nere kändes mer än äggplocket. Fick inte jättemycket morfin eftersom jag inte gillar det eller känna mig helborta. Fick bara två insprut tror jag.
Hade ont dagarna efteråt såklart men man överlever. Efter gjorde det inte särskilt ont, mer dagen efter.
2 st. inget ont p.g.a Perfalgan-paracetamol i droppform
2 st. normalont,inte så farligt
1 absolut SVINONT,stod knappt ut
Det var inte alls farligt. Jag sa till hon som skötte morfinet att det inte behövdes mer när hon ville ge lite till. Fick en dos med smärtstillande och tror det hade fungerat mycket bra även utan den dosen. Dagen efter gjorde det dock väldigt ont och att plocka upp saker på golvet kom liksom inte på frågan.
Så glad jag blir!! Ni har alltså tackat nej till mer? Jag känner med mig att jag vill ha allt som jag kan få, i maxdos!
Jag tog alla mediciner jag kunde få och massor med morfin. Mådde finfint tills efter 4-5 timmar efter när allt började släppa. IDAG 8 dagar efter börjar värken i äggstockarna släppa :)
Jag tyckte de var de värsta jag varit med om. Hade svin ont trots tre påfyllningar av morfin.. (kunde intr gå ut efteråt såpass drogad) hade ont i 1 1/2månad efter också :-\