Varje måndag samma sak, tröttsamt!
Hämtar bonus barnen varannan måndag( hämtning och lämning sker alltid på måndagar från skola och dagis vv)
Och det är sedan en tid tillbaka nu jag lagt märke till att första natten dom kommer tillbaka till oss så vaknar den yngsta ( 5år ) flera gg och bara gråter, när jag frågar honom vad det är så säger han bara att han minns inte, eller det är inget. Men efter 5 gg på en o samma natt blir man nästan frustrerad och sitter en bra stund med honom och pratar, för man vill ju veta vad det är !? nån gg har han sagt att han har ont i örat eller huvudet,ibland magen eller benen.
Men jag tror att han bara säger det för att ha något att säga, känns som han kanske drömt något och skäms att berätta? Varken jag eller pappan når fram till honom.
Vet att en natt så satt pappan inne hos honom flera gg och till slut så berättade pojken att han inte tyckte om planschen på väggen ( en bild på alla bilarna i filmen "cars") , Liksom helt plötsligt gillade han inte den så pappan plockade ner den och sonen kunde somna om .
Men till saken är det att detta sker endast första natten varje vecka!! I natt sov vi i snitt tre timmar pga detta, och givetvis är barnet trött o grinig på morgonen.
Är det någon som vet vad det kan vara?? Någon i samma sits? Barnen har levt så här i 2 år, så det är inget nytt med att bo borta från biomamma.