• Anonym (Inte uvi)

Det svider efter att jag kissat på morgonen

I två-tre års tid har jag haft problem med att det svider på morgonen efter att jag har kissat. Det svider inte varje morgon utan kan ibland gå en månad utan att jag märker något. Svedan är fruktansvärd, sitter i hela området mellan blygdläpparna men inte inuti och håller på 1-2 timmar efter att jag kissat sedan går det över och allt är som vanligt hela dagen. Jag har varit hos två olika gynekologer och ingen av dem har hittat svamp, urinvägsinfektion eller något annat. Apotekets fuktgel brukar mildra och jag har funderat på om det är mina slemhinnor som blir för torra då och då. Någon som känner igen problemet? Vad kan det vara egentligen? Inget hittas men det svider något så jag blir tokig.

• Svar på tråden Det svider efter att jag kissat på morgonen
  • asta66

Kan vara en urinvägsinfektion på gång. Drick massor och gärna surt. Blir det värre så ring din vårdcentral.

• Anonym (Inte uvi)
    asta66 skrev 2013-12-17 09:55:50 följande:
    Kan vara en urinvägsinfektion på gång. Drick massor och gärna surt. Blir det värre så ring din vårdcentral.
    Nej, det är inte troligt. Läs gärna trådstarten innan du svarar-
  • mosmosmo

längesen tråden var aktiv men jag har samma problem nu. Det är asjobbigt och jag har ingen aning vad det kan vara. Någon som vet?

• limoncellos

Jag hade så en period sen försvann det bara helt plötsligt. Hade så ett bra tag efter jag haft urinvägsinfektion.

Va rena helvetet. Jag tror det är någonting med pH värdet. Jag drack sura drycker varje dag och det tror jag hjälpte.

Svar på tråden Det svider efter att jag kissat på morgonen