• Hoppfulltjej

Drömde om barn..

Inatt drömde jag först att jag var hög gravid och att jag var överlycklig för jag skulle egentligen inte kunna få barn, vet inte om det är så i verkliga livet eller inte men lycklig var jag iaf! När jag sen somnade om efter detta så drömde jag att jag åkte skridskor på en sjö, då isen började smälta bort och alla barnen typ "frös fast i isen" även fast en smälte.. Det var även barn som ramlade i vattnet och jag kastade mig utan att ens tänka efter ner i vattnet för att rädda dem. Vet att jag drömde någonting mer om barn men kan inte komma på vad det är! Jag och min kille har haft oskyddat sex i snart ett år i hopp om att få en bebis. Vi har funderat på att gå och testa oss och se om vi ens kan få barn (vilket första drömmen antingen gav svar på eller så är det rädslor) då jag verkligen vill detta. Idag är jag BIM -7. Läst lite om er som drömt och sen plussatmen då har ni plussat på -5 Är det för tidigt att testa? Tänk om man skulle få ett plus på julafton! Men vågar inte hoppas.. Vad tror ni att detta kan betyda?

Svar på tråden Drömde om barn..