• amiofo

lugn bebis

någon som har tips på hur väcka bebis. försöker komma på när jag kände honom senast Hur ofta och vad bör jag känna. var hos bm i tis och då hördes hjärtat.
    blir väl ringa förlossningen imorn bara för att lugna mig själv. var inne för 4v sen och då var allt bra, han kanske bara ligger så jag inte känner.
    v 36+4

• Svar på tråden lugn bebis
  • viseversa

*Mobil på hög ringvolym mot magen.
    *Iskallt vatten.
    *Peta på magen där du känner att han ligger. Lägg dig på rygg och peta(ganska rejält)
    *Mina barn vaknade alltid till när jag låg i badet och spolade vatten på magen.

• viseversa

När jag var inne på sjukhuset för lugn bebis i v 39 så skakade bm magen ganska rejält för att väcka henne.

• amiofo

Tack för tips
    för att lugna mina nerver så ringde jag faktiskt in, har tid 10.30, ska passa på att kolla upp huvudvärken samtidigt.

• amiofo

allt såg bra ut, hjärtat slog fint och bebis rörde sig , bara att jag inte känner, fast  så har det varit innan också. ska tillbaka för extra koll idag igen (kunde fått vara kvar igår men....), göra ctg, kolla blodtryck och urin pga huvudvärk.    känner mig iallfall lugnare.

• The Fugly
    amiofo skrev 2013-12-14 07:26:14 följande:

allt såg bra ut, hjärtat slog fint och bebis rörde sig , bara att jag inte känner, fast  så har det varit innan också. ska tillbaka för extra koll idag igen (kunde fått vara kvar igår men....), göra ctg, kolla blodtryck och urin pga huvudvärk.    känner mig iallfall lugnare.

Vad skönt att det såg bra ut :)
  • tinis

Skönt att allt såg bra ut!! Jag har fått berättat för mig att bebisen sover ganska mycket i magen nu under de sista veckorna. Laddar nog inför fl det lilla trollet <3

• amiofo

var inne på koll under lör fm, full fart där inne, han övade tom på fosterandning. bara att jag inte känner av det. ny koll på tis då blodtryck är lite sådär.

Svar på tråden lugn bebis