• tinis

Någon som fött i Varberg det senaste?

Hej ! Jag o sambon väntar vårat första barn som är beräknat om tre veckor :D yay!!! Har haft en helt awesome graviditet men har nu börjat oroa mig för helt onödiga saker. Just nu nojjor jag över hur mycket egna blöjor/våtservetter till bebis man ska ha med sig, eller får man allt sånt där? Också kul o höra om din upplevelse på fl o bb i Varberg. Puss o kram

• Svar på tråden Någon som fött i Varberg det senaste?
  • bf2014

jag vill gärna också veta hur ni som fött på varberg på sistone tyckte att det var! 

• Fiddolino

Jag födde på varberg. Dock för två år sedan så dom har ju gjort om och byggt om sen dess, men till det bättre. Alla får familjerum vad jag förstod det som

Blöjor och tvättlappar får man där. Så det behöver man inte tänka på. Personalen är helt fantastisk! Finns även enkla klädesplagg man

kan låna till de små

Jag hade "lyxen" att vara helt själv på förlossningen då jag födde sonen så jag hade

all personal för mig själv

• Plopps80

23 nov födde jag på Varberg. Fantastisk personal helt underbar! Barnmorskorna var fantastiska, miljön är ombonad och hemtrevlig. På BB tar de hand om en och är underbara med bebisarna. Första barnet födde jag på östra och det var i det närmaste traumatiskt. Bor i Gbg och åkte ner till Varberg med smärtsamma värkar var 3:e minut och det var det värt. De vill inte att man åker hem innan amning kommit igång och de passar bebisen på natten om man behöver vila. De är underbara. Det finns blöjor och allt sånt där det enda jag saknade var tvättlappar till bebisrumpan så det skulle jag packat med mig. Ta med innetofflor det är guld på BB.

• bf2014

låter ju toppen!!
    idag ska jag till Varberg och prata med Aurora, och då förhoppningsvis få se mig omkring på förlossningen. Jag födde första barnet på Östra och jag var inte heller nöjd där, BB ska vi ju inte tala om.. fruktansvärt.

• bf2014

TS! Hur har det gått för dig? Nu har bebisen kommit va?

Svar på tråden Någon som fött i Varberg det senaste?