• oushy

ge upp

7 tidiga missfall gör att man bli lite trött på ämnet tyvärr... alla runt än är gravida o de bli gravida from första försökt jag känner som jag misslyckas värja gång nån av mitt umgänge bli gravid, inget som visar att nåt är fel verkan mig eller mannen... (frustrerad)
    Jag är 25 han är 33 friska båda två men ingen bebis som vill bli våren.
    första gången jag skriva här o har nu officiellt gett upp drömmen om att få biologiska barn så jag vill utforska de valen vi har nu, uppskatta alla förslag Glad 

tack för eran tid 😊 kan va massa fel har grov dyslexi  

• Svar på tråden ge upp
  • Mar14

7 missfall är väldigt mycket. Hur tidiga var de? Har du fått göra en riktig utredning? Finns de dokumenterade, eller har du bara tagit hemmatester? Vad säger läkarna?

Efter 3 missfall brukar det vara standard att göra en utredning. Om den inte visar någonting alls är det förstås svårare.

Jag har två tidiga missfall bakom mig och när jag googlade hittade jag vid något tillfälle den här sidan. Jag vet inte vem som står bakom den eller hur seriöst man kan ta den (men den verkar länka till riktiga studier) men den har mycket, mycket information kring forskning runt missfall och vad som kan öka/minska risken. Kanske värt att läsa på om du inte redan gjort det?
    sites.google.com/site/miscarriageresearch/

Svar på tråden ge upp