• Anonym (orolig)

vad ska man tro:/

Hej Hoppas du kan hjälpa mig med mitt problem. Jag har bra med känningar när jag har ägglossning och även gjorde jag ett test som vissade positivt för ägglossning. Nu har det gått 33dagar sedan jag hade mens senast och den skulle ha kommit för 2dagar sedan den har aldrig varit sen förutom förra gången jag var gravid. Jag gjorde ett gravidtest igår men det visade negativt, Igår när jag hade varit på toa och torkade mig var det lite rosa aktigt på pappret men bara 1gång även imorse. Men mensen har inte kommit såg även på mitt gravtest att utgångsdatumet hade passerat i januari är det pålitlig? Jag har även haft som pirr och stickningar i nedre delen av magen inte alls som mensvärk, illamående som gått upp och ner. Så var det på min förra graviditet men fick inget plus förren i v 6 då. Kan jag vara gravid eller vad är det med min mens:( kan det vara att ägget har fäst senare och därför inte visar positivt för graviditet eller ska det inte ha någon betydelse??? tänkte testa igen på fredag om mensen inte har kommit.

• Svar på tråden vad ska man tro:/
Svar på tråden vad ska man tro:/