• Anonym (ts)

min sambo spola ner en kondom nu luktar hela badrummet dass!!!!!

Åh är så arg på han, hur jävla svårt är det inte att bara kasta kondom jäveln i papperskorgen.

Iaf det här var kanske en vecka sen och nu har det börja lukta fan i badrummet och de borde ju vara tack vare de. de luktar upp i handfatet så måste ju vara stopp eller nått så de blir baksug och lukten kommer upp där -.-

vill inte ringa fastighetsskötaren så pinsamt!

finns de något man kan göra själv och bli av med doften?
    De luktar verkligen f*n, rent dass på sommaren fy...

• Svar på tråden min sambo spola ner en kondom nu luktar hela badrummet dass!!!!!
  • GossipGirl

Gör rent och rensa ordentligt till att börja med. Vattenlåset under handfatet och sånt. 
    Låter ändå rätt konstigt att det ska lukta dass i handfatet för att ni en vecka tidigare kastat en kondom i toastolen.

• Anonym (ghj)

Varför skulle det lukta ur handfatet för att han spolat ner en kondom?

När gjorde ni rent vid vattenlåset senast?

• Anonym (ts)

handfatet är ren gjort och röret tomt...

• Momalicious

Handfatet och toaletten är väl ändå inte ihopkopplade på något sätt? Eller? När vi gjorde om i vårt badrum såg det åtminstone inte ut så. Dimensionerna på rören är ju dessutom helt olika..

• Ramborg

Det är omöjligt att en kondom kan lukta dfter en vecka om han spolat ner den i toan. Då skulle det lukta bajs hela tiden för då vore det nåt fel med vattenlåset.

Fråga honom var han EGENTLIGEN la kondomen.

42.
  • Hannah76
    Ramborg skrev 2013-12-09 09:35:03 följande:
    Det är omöjligt att en kondom kan lukta dfter en vecka om han spolat ner den i toan. Då skulle det lukta bajs hela tiden för då vore det nåt fel med vattenlåset.

Fråga honom var han EGENTLIGEN la kondomen.
    Åh nu fick jag upp sjuka bilder i huvudet på ts sambos samling av använda kondomer hahahah
  • Anonym (ts)

ha  har spolat ner den för han spolar alltid ner dom, tror knappast han säljer dom på ebay om de e de du tror -.-

Svar på tråden min sambo spola ner en kondom nu luktar hela badrummet dass!!!!!