• junigirl87

Vad kan detta vara??

Jag är 26år, 157cm lång, väger på tok för mycket men motionerar och har gått ner en del. Jag har en dotter som snart är 3 år. Jag är ensamstående.
    Jag dejtade en kille här ett tag och vi hade sex för 7 veckor sedan(18-20/10-13), utan skydd. och sen har vi även haft sex några gånger till sedan dess, men minns inte exakta datum.
    Har haft ont i magen i sedan vi första gången hade sex(18-20/10-2013). Sen har jag nu haft ont i brösten i 5 veckor, dom känns svullna, och är väldigt ömma. Har inte vart speciellt stressad, enligt mig själv, försöker alltid ta det lugnt och inte stressa då jag är väldigt känslig för stress sedan tidigare. Har sedan början av denna vecka(v.49) haft ont i bäckenet och ryggen. Känns som trötthets värk. Blir lätt trött i ryggen trots att jag inte gör eller lyfter något tungt. Är tröttare, mycket tröttare än vanligt, kissar mer än vanligt. Har haft min mens den 19/11-13 till 24/11-13, men den avtog redan till den 22/11-13. Jag testade ett negativt graviditetstest den 14/11, två dagar efter min väntade egentligen mensstart. Sedan testade jag mig igen den 25/11-13. Båda visade negativt. Men hela min kropp skriker att jag är gravid, men jag vill inte lyssna, varför skulle då inte visa positivt på stickorna?

Är det stress eller vad beror det på??? SNÄLLA SVARA SNARAST!!! Tack

Svar på tråden Vad kan detta vara??