• letty

Är jag gravid eller inte?

Hej jag är 44år, 150lång, 65kg. Röker och dricker inte alkohol heller.  Har försökt att bli gravid sedan min spiral togs bort i april månad. Mensen blev lite oregelbundet under första månaderna men sen efter sommaren har det varit exakt regelbundna med ägglossning och mensen har stämt in på datum och tid. Hade min men den 21/10 och det varar ca 1 vecka sen så bara försvann den hela november månad gick utan mens och jag gjorde säkert 5 st graviditets tester med negativa resultat. Det var graviditets tester som jag har köpt på nätet. Köpte ytterligare en redigare från apoteket Clear blue digitalt och skulle göra testet nu  på tisdag 3/12 men då börjar min blödning därför gjorde jag inte den. Men med blödningen kom det under dagen illamående, varje gång jag har ätit. Konstigt, är detta normalt, ska det vara så eller är jag gravid? Vad händer? Många frågar mig om det har hänt något ovanligt i mitt liv eller är stressad och så men nej inget har hänt och jag är en stress människa så min kropp är van vid detta. Vad ska jag göra nu då? Mödravårdcentralen tar inte emot mig förrän det står plus på testet. Hjälp mig snälla!!

• Svar på tråden Är jag gravid eller inte?
Svar på tråden Är jag gravid eller inte?