Hjälp att tyda gravtest! BILD BILD BILD!!!!
Hej! Testade mig igår , det visade inget så jag slängde bort testet direkt sen fick jag se detta streck idag!!!!! ÄR JAG GRAVID! Är på bim-5 eller bim -6
Man ska inte läsa av test så långt efteråt så du får se det som ett negativt test.
Kom det inte upp inom tiden är det negativt. Ser inget på bilderna heller. Du är ju så tidigt ute också så det är nog för tidigt att visa nåt.
Jo jag ser ett streck. Men efter så lång tid är det inget att lita på. Ta ett nytt test om några dagar istället.
Tack för era svar ! Kram
detta med nytt test inom 30 min men 1,5h gammalt urin!
Vad tror ni?
30 min är för lång tid. Vänta några dagar istället och testa med morgonurin och läs av testet i tid istället.
Det finns ju en tidsgräns. Men jag har aldrig fått positivt efter att tiden gått ut utan att vara gravid. I september fick jag svaga rosa streck efter 30 min, dagen efter efter 10 min och 3 dagar senare plussade jag på riktigt med Clearblue. Men jag fick tyvärr missfall. Igår testade jag för skojs skull, 3-4 dagar innan BIM. Det var negativt först men efter 10 min tycker jag att jag ser något svagt. Jag tror du är gravid men vänta några dagar med att testa.
GRATTIS! Jag är gravid:)
åh grattis :D
är just nu med om samma sak med samma test, då kanske mina inte är spökstreck iaf!