• Pim

Bästa "boken om mig"-boken?

Mina barn är lite äldre, men jag har en massa anteckningar och sådan som jag skulle vilja lägga in i böcker till dem. Tanken var att jag själv ville designa och göra böckerna, men jag har aldrig tid! Därför har jag börjat leta efter den allra bästa redan färdiga boken som man kan fylla i. 

Har hittat en med Elsa Beskows bilder till exempel. Men eftersom jag inte är på plats i Sverige så kan jag inte vandra in i en bokaffär och bläddra i hela... Någon som har kollat själv och som har lite tips på bra sådana böcker?

• Svar på tråden Bästa "boken om mig"-boken?
  • beam82

Vi har en som heter Boken om mig- inte så lite kaxig. Väldigt bra , jag tittade i många innan jag bestämde mig. Många bra fyll i-sidor, många tomma sidor för allt man kan komma på, och två fickor för teckningar och liknande. Rekommenderas!

• Tealhawk
    beam82 skrev 2013-12-02 00:42:42 följande:
    Vi har en som heter Boken om mig- inte så lite kaxig. Väldigt bra , jag tittade i många innan jag bestämde mig. Många bra fyll i-sidor, många tomma sidor för allt man kan komma på, och två fickor för teckningar och liknande. Rekommenderas!
    Har den också! Den kändes lite mer ungdomlig och modern än de andra bebisböckerna och har ganska många anteckningssidor som man kan skriva fritt på + de två plastfickorna. Det enda minuset med den är att den inte är i A4-format så om man ska spara teckningar måste man vika dem.
    These are not the droids you're looking for
  • Pim

Tack för tipset! Jag kollade på den lite innan jag flyttade och kommer ihåg att jag också gillade den en hel del. 

Svar på tråden Bästa "boken om mig"-boken?