• LängtarEfterMinBebis

Ni som har varit gravida ?

Efter min ägglossning har jag haft sån KLI i magen o brösten. Än idag kliar det som om att jag har löss på magen eller brösten. Brukar ALDRIG ha det innan mens annars. Magen har växt så mkt.. Min man frågade om jag var gravid för de ser ut som att jag är i månad 4-5. Är smal så man ser på mig. Brösten har växt och blodådrorna började synas direkt efter ägglossningen. 

Ska ha mens idag ( den har ej kommit ännu ) eller imorgon.  Har stopp i magen. Äter jätte mkt, mår ej illa.

• Svar på tråden Ni som har varit gravida ?
  • Limalie
    LängtarEfterMinBebis skrev 2013-11-29 14:33:27 följande:
    För er som varit gravida,, Vad hade ni för tecken innan pluset ?
    Inga annorlunda än inför mens.
  • MiniMatrix
    LängtarEfterMinBebis skrev 2013-11-29 14:33:27 följande:

För er som varit gravida,, Vad hade ni för tecken innan pluset ?

Inga. Tog ett test cirka en vecka efter att jag tyckt att jag borde fått mens. Visade plus.
  • Limalie

Alltså det kvittar vad andra haft för symtom eller inte, alla är unika. Jag har massa månader trott jag varit gravid när jag haft endel suspekta symtom men visade jag hade fel. När jag väl blev gravid nu hade jag precis som innan mens.

• Limalie

Sedan är pms och graviditetssymtom så lika att det är svårt att skilja på dom. Samma hormoner förutom hcg vid graviditeten.

• Jag är bara jag

Nu har jag aldrig haft en graviditet som slutat i barn,men symtomen har varit ungefär densamma. Nästan inga alls förutom lite molvärk som kommit runt BIM,kissnödig,extra hungrig,lite större bröst. Egentligen bara molvärken som klart skiljer sig mot som ickegravid dagarna före mens.

Testa!

Svar på tråden Ni som har varit gravida ?