• nigafati

nån i västernorrland som också har BF i juli 2014?

skulle vara kul att följas åt =)

• Svar på tråden nån i västernorrland som också har BF i juli 2014?
  • nigafati

Kul, vart bor du? :) gissar på bf den 25e här.. Är andra barnet för mig. Bor i härnösand

• rallymamman

hej hejs..jag väntar mitt andra barn och är beräknad den 27 juli Glad  ska ni kika kön..?? va ha ni sen tidigare..?

• nigafati

här vill vi inte se nått kön. är ju lite som att öppna julklapparna före julafton  tycker jag men vi båda tror det är en pojke denna gång. har en flicka sen tidigare. (sen har sambon två ytterligare barn sen tidigare, en pojke o en flicka)

• rallymamman
    nigafati skrev 2013-12-18 14:08:17 följande
    här vill vi inte se nått kön. är ju lite som att öppna julklapparna före julafton  tycker jag men vi båda tror det är en pojke denna gång. har en flicka sen tidigare. (sen har sambon två ytterligare barn sen tidigare, en pojke o en flicka)
    okej..de där har jag hört förr och dom som inte vill kolla kön förstår inte hur man kan vilja veta i förväg..?!
    medans jag som är så otroligt nyfiken och vill planera innan förstår inte alls hur man kan hålla sej och inte kika hehe Glad
    de e tur vi alla e olika Tungan ute
    oki är graviditeterna olika.?? eller är det bara en känsla du har ell..? :)
  • honeyflower

bor i söråker =) ja vi ska kolla kön =) det har hans första å mitt tredje. har en flicka på 10 å en pojke på 6 sen tidigare =)

• softa

Ansluter mig jag också..väntar mitt tredje barn. Bf runt den 27 juli  men enligt ett tidigt vul är jag ca en vecka längre gången än vi trodde först...återstår att se på rul. Vi skall också kolla kön :)
    Jag har två barn sen innan, flicka och pojke. Min sambo har ett barn sen innan, flicka. Tror vi väntar en flicka denna gången :)

• rallymamman
    softa skrev 2014-01-12 14:05:59 följande:
    Ansluter mig jag också..väntar mitt tredje barn. Bf runt den 27 juli  men enligt ett tidigt vul är jag ca en vecka längre gången än vi trodde först...återstår att se på rul. Vi skall också kolla kön :)
    Jag har två barn sen innan, flicka och pojke. Min sambo har ett barn sen innan, flicka. Tror vi väntar en flicka denna gången :)
    hej hej okej spännande då är vi ganska nära varann..hehe jag tro mitt bf är 27juli eller 28 juli :)
    vi ska oxå kolla kön..alldeles för nyfiken :P
    okii varför tror du tjej..??=)
  • softa
    rallymamman skrev 2014-01-12 18:16:52 följande:
    hej hej okej spännande då är vi ganska nära varann..hehe jag tro mitt bf är 27juli eller 28 juli :)

vi ska oxå kolla kön..alldeles för nyfiken :P

okii varför tror du tjej..??=)

Är mest sambon som är nyfiken på könet...men han har visst lyckats få med mig :-P tror tjej för att jag mådde lika när jag väntade min flicka...mådde illa längre när jag väntade pojken
  • Ellinor Petersen

Jag ska starta Amningsförberedande kurser för blivande föräldrar i Örnsköldsvik, det var tänkt att starta nu på torsdag den 20 mars, men vi har inga anmälda ännu. Det är ett riksomfattande projekt som drivs av Amningshjälpen, Sensus, och finansieras av Allmänna Arvsfonden, och även i samarbete med Region Skåne numera. Jag har gett en kurs i Nordmaling nu senast. Någon här som är intresserad? Kontakta mig på 0735-546012 eller över mejl ellinor.petersen@amningshjalpen.se. Ni kan också registrera er direkt på www.sensus.se/kurs/ornskoldsvik/amningskurs-for-blivande-foraldrar/125991.

Vi kan senarelägga starten om det skulle underlätta eftersom det är lite nära inpå just nu.

Svar på tråden nån i västernorrland som också har BF i juli 2014?