nån i västernorrland som också har BF i juli 2014?
skulle vara kul att följas åt =)
skulle vara kul att följas åt =)
Jag är beräknad till den 22 juli å väntar mitt tredje barn :)
Kul, vart bor du? :) gissar på bf den 25e här.. Är andra barnet för mig. Bor i härnösand
hej hejs..jag väntar mitt andra barn och är beräknad den 27 juli ska ni kika kön..?? va ha ni sen tidigare..?
här vill vi inte se nått kön. är ju lite som att öppna julklapparna före julafton tycker jag men vi båda tror det är en pojke denna gång. har en flicka sen tidigare. (sen har sambon två ytterligare barn sen tidigare, en pojke o en flicka)
bor i söråker =) ja vi ska kolla kön =) det har hans första å mitt tredje. har en flicka på 10 å en pojke på 6 sen tidigare =)
Ansluter mig jag också..väntar mitt tredje barn. Bf runt den 27 juli men enligt ett tidigt vul är jag ca en vecka längre gången än vi trodde först...återstår att se på rul. Vi skall också kolla kön :)
Jag har två barn sen innan, flicka och pojke. Min sambo har ett barn sen innan, flicka. Tror vi väntar en flicka denna gången :)
Jag ska starta Amningsförberedande kurser för blivande föräldrar i Örnsköldsvik, det var tänkt att starta nu på torsdag den 20 mars, men vi har inga anmälda ännu. Det är ett riksomfattande projekt som drivs av Amningshjälpen, Sensus, och finansieras av Allmänna Arvsfonden, och även i samarbete med Region Skåne numera. Jag har gett en kurs i Nordmaling nu senast. Någon här som är intresserad? Kontakta mig på 0735-546012 eller över mejl ellinor.petersen@amningshjalpen.se. Ni kan också registrera er direkt på www.sensus.se/kurs/ornskoldsvik/amningskurs-for-blivande-foraldrar/125991.
Vi kan senarelägga starten om det skulle underlätta eftersom det är lite nära inpå just nu.