• Jokkmokk89

Vad händer

För tre månader sedan vart jag tagen av polisen, hamnade i fyllecell men vart medvetslös på grund av skiten i kroppen, dom gjorde då en anmälan om narkotika brott, dom har prover som visar att de fanns droger i kroppen, ganska mycket. igår ringde dom upp och ville ha ett formellt förhör via telefonen, men jag pallade inte lyssna o svara så jag la på, han lämnade då ett meddelande o sa att vill jag inte ta det via telefon så måste vi boka in en tid, och sa bara för att jag inte hör av mig så försvinner inte detta. jag har då inte svarat då igår dom ringt som en idiot till mig. Ja så frågan är, jag händer om jag ignorerar allt med samtal som dom ringer o dom inte får tag på mig?

• Svar på tråden Vad händer
  • Anonym (K)

Jadu, de lär du nog märka 

• frappa

För droger i kroppen, har jag svårt att se att de kommer och hämtar dig.
    Som jag brukar säga, vill ni mig nått så får ni hämta mig.
    För jag har inget intresse att prata med er.
    Blir förvånansvärt ointressant helt plötsligt då.

Sen gör man nått mer, underårig eller annat som rört upp rejält.
    Då ökar risken de intresserar sig för att hämta dig.

Sen även om de gör detta så betyder det ingenting negativt för dig.

• Jokkmokk89

Ja men då behöver jag inte oroa mig att dom hämtar mig, om jag nu ligger på "is" så kommer dom inte göra nått?

han sa i röst meddelandet att det försvinner inte bara för att jag skiter i att höra av mig, o de måste bokas en tid om vi inte kunde ta det via mobilen, men har ett narkotika brott sen tidigare!

Men får alltså vara ifred om det inte skulle komma in nått nytt?

Svar på tråden Vad händer