• Fiiaa

Börja med pergotime nov/dec.

Hej! Någon mer som ska starta med pergotime nu i slutet på nov början på dec?

Vi har försökt 1 år 8 mån med 4 omgångar pergotime i våras,(sambon har slöa simmare med) blev spontant gravida vid ett uppehåll i aug, som i v 13 upptäckes som ett MA :( så blödde ut allt i oct och fick tillbaka min mens igår!
    Så på torsdag börjar vi med pergotime igen.
    Någon som vill följas åt å dela erfarenheter?

• Svar på tråden Börja med pergotime nov/dec.
  • many87

Jag tog första tabletterna udag. Körde 5kurer i våras blev gravid slutade i MA. Har tagit många kurer innan vår dotter blev till (ivf-barn) men nu gör vi nya försök...

• Fiiaa

Låter som vi. Blev ju spontant gravid slutade i MA tyvärr. Så nu va de dax med pergotime igen. Hoppas de funkar för oss!

• Fiiaa

Kör du enkel dubbel?

Jag ska köra 1 tablett dag 5-9.

• many87

Jag kör på dubbel dos igen nu.. har bara tagit enkel dos en gång i våras men jag svarar inte på de.
    hoppas ni blir gravida igen snabbt..  håller alla tummarna =)

• Fiiaa

Hoppas de går bättre med dubbeldos nu då!

Jag är rädd att få för många å få sexförbud:)

När har du nästa bim då?

• many87

hoppas de inte händer :) har du fått för många äggblåsor innan?

jag ska in på måndag på vul å se vad dom säger.. har bim runt 20dec... så kommer väl ha mensen över jul =( kul... suck...
    när har du bim?

• IEM

Hej!

Jag har också ätit Pergotime i höst, först enkel dos som inte gav någonting och nu sist dubbel dos. Väntar på provsvaren om det hjälpte denna gång, jag vill gärna tro det.

Har någon av er gjort äggledarundersökning?

• Fiiaa

Första gången med pergotime i april, åt jag en tablett, fick 4a äggblåsor, en skulle gå tillbaka. Men 3 så fick sexförbud då:)

Jag ska på vul nu på torsdag, spännande. Sen har jag bim på julafton:/ mindre kul dag!!

Jag har gjort en spolning i sommaras, efter 4a försök med pergotime.

• IEM

Jag har inte varit på något som ser hur många ägg där är! Varför gör man det? Är det för att det inte ska bli fler än ett befruktat ägg?

Svar på tråden Börja med pergotime nov/dec.