Delad vårdnad
Behöver råd hur jag ska gå vidare eller om någon annan har vart i samma situation som mig, och kan hjälpa mig.
Jag och mitt ex separerade 2011 på sommaren väldigt hastigt, och jag flyttade tillbaka till den stad där jag hade min bror och svägerska och mina närmaste vänner, för jag kände ingen i den staden pappan bodde i.
Vi började med varannan vecka med byte på söndagar. Och vi hade 2 olika dagis till sonen och de har funkat jätte bra
Vi har haft en tvist i 2 år och han tilldelades boendet och vi har gemensam vårdnad, och jag fick varannan helg. Dom ansåg att jag flyttade från staden att de va oansvarigt från min sida men jag kände ingen i den staden och va rädd att han skulle misshandla mig igen,
Börjad leta efter lägenhet i staden där dom bodde efter jag fick domen och har nu flyttat tillbaka, men jag gjorde det för min sons skull och vill ha tillbaka varannan vecka och mitt ex är absolut inte beredd på att ge mig det
.
Har pratat med han och han e villig att ge mig några extra dagar med att bara träffas några timmar. Men jag vill ha tillbaka varannan vecka hur ska jag gå tillväga för att få det.
Offrade allt i min förra stad för att få min son mer