• barbarmama

Hinnsvepning eller andra tips?

Jag är nu fullgången och har 21 dagar kvar. Men har börjat må jätte dåligt psykiskt av alla hormoner och undrar om det finns några bra knep för att få igång förlossningen eller iallafall hjälpa till på traven. Har provat rekommenderad mängd med ricinolja efter godkännande från min bm, men ingenting hände. Jag är öppen 1cm och tappen är kortad till 1cm lång. Har oregelbundna sd och känner att kroppen är mogen. Men står inte ut med dessa förvärkar och pinvärkar längre. Har haft dem sen v.32 och det tär verkligen på min kropp. Bebis är fixerad med oruckbart huvud långt ner i bäckenet, perfekt långt ner i förlossningskanalen för en förlossning sa min bm. Men hon visste inga bra knep som kunde fungera. Kan ni hjälpa mig? Vad funkade för er? Är en hinnsvepning effektiv och hur gör man det själv hemma? Hur ofta måste man ha sex för att det ska vara effektivt och fungera? Alla tips är välkomna.

• Svar på tråden Hinnsvepning eller andra tips?
  • Isabella06

Hinnsvepningen va det som satt fart på min andra förlossningen. Hade också gått med onda förvärkar sedan v 30.

Googla på hinnsvepning.

Svar på tråden Hinnsvepning eller andra tips?