• BusJohanna

Vilken barnvagn avskyr du mest?

I fb-gruppen Barnvagnar låg dessa i topp på mest avskydda vagnar.
    Vilken av dessa tycker du är värst?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken barnvagn avskyr du mest?
  • emsapemsa

Jag röstade på Babytravel Dublin, men egentligen tycker jag nog lika illa om allihopa.. ;) Emmaljunga verkar väl ändå ha bra kvalité på sina vagnar och klarar säkerhetstester bra, men så tunga och träliga..

• fluu

Jag är ingen vagnnörd eller så värst petig, men just bugaboo förstår jag mig inte på. Varför betala så mycket pengar för en så ful vagn?

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Dr Mupp

Svarar Emmaljunga duo edge. Det är en pansarvagn. Vi hade en sån en gång i tiden. Vägde 21 kg som sittvagn och var 65 cm bred 

Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Ireth81
    fluu skrev 2013-11-21 06:30:02 följande:

Jag är ingen vagnnörd eller så värst petig, men just bugaboo förstår jag mig inte på. Varför betala så mycket pengar för en så ful vagn?

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
    Jag är som du där, och jag rösta med på bugaboon, förstår inte vad det är med den vagnen som tilltalar folk, tycker den är låg,ful,svindyr och inte speciellt smidig på vintern. Min svägerska ha bugaboo donkey bara för skrytvärdet.. Känns det som... För den kostar 16000:- att köpa här o då mååååste den vara bra, har dock hört mycket negativt om dem istället...
  • Gladskit

Stokke har jag svårt för. Den känns inte alls lämpad för svenska förhållanden, mer en shoppingvagn typ. Men det finns säkert folk som gillar den också.

Svar på tråden Vilken barnvagn avskyr du mest?