• Sarabaran

Vänner i Malmö? Sökes :)

Hej! Ser att det finns många trådar om "nya vänner sökes" dessvärre ser alla ut att vara gamla trådar. Jag söker i alla fall nya vänner, gärna ensamstående som lever med samma problematik som jag (ja ja, problem är beroende av hur man ser det). Jobbar som sjuksköterska, heltid, vid sidan av har jag en 7 årig son på heltid. Tränar ett par gånger i veckan. Men annars är det inte så mycket mer. Äter middag med min son, som helst av allt hade suttit framför tvn än att berätta om sin dag för sin mamma. Fika. Middag. Skoj. Någon som är sugen? Hör av er!

• Svar på tråden Vänner i Malmö? Sökes :)
  • Sarita

Hej! Jag bor också i Malmö, med man och två barn som är fem och åtta. Var bor du?

• smys

Jag känner att jag kanske är lite för ung men jag är i Malmö ganska mycket och en fika för att fördriva tiden och snacka skit om Melior skulle jag kunna tänka mig.

• Lättsam

Hejsan Sarabaran och alla andra=)!

Jag söker också vänner i liknande situation. Jag är ensamstående pappa på heltid till  2 grabbar. Jag har varit ensamstående på heltid i över 7 år. Jag har dock haft fullt upp att klara den situationen så inte haft tid att söka vänner aktivt förrän nu=). Du skriver, Sarabaran, att du tränar några ggr i veckan. Jag skulle gärna börja röra på min stressade kropp lite=). Eller göra något annat roligt.

• singel pappa83

Bor "tyvärr" inte i malmö utan i helsingborg, men pratar gärna här eller på mail ,kik osv :) har en son på 9 år på heltid!

• tjejen081

Hej hej,

Jag är 32, ensamstående mamma till en femåring och söker också lite nytt umgänge i Malmö. Nåt kul med barnen men även nåt trevligt nån barnfri kväll ibland.

Kram :)

• Fröken Vargh

Hej :)

Jag är visserligen inte ensamstående, men har kvar min största umgängeskrets i Blekinge där jag kommer ifrån så skulle vara roligt att träffa lite nya människor :)

Jag har en son på 6,5 år, kul att alla som skrivit verkar ha barn i ung samma ålder!

Jag är 28 år och bor i centrum och pluggar i Lund.

• Fröken Vargh

Jag vill också börja röra mer på mig! Tycker mycket om promenader/jogg ute, tyvärr avskräcker vårt "fina" vinterväder lite just nu för att jag ska komma ut på egen hand

• Ernst Hugo

Malmöman med dotter på 9 som gärna knyter nya kontakter i närheten.

• JVT

Är 36 år med en 7 månaders tjej och bor strax utanför Malmö. Är ensam med henne ca 3 veckor och sedan är pappan här ca 10 dagar.
    Skulle gärna vilja ha lite fler vänner i trakten med barn. Har inte det stora behovet av att vara ifrån mitt hjärta utan hellre göra saker/umgås med folk där hon kan följa med.

Skulle det kunna vara aktuellt att styra upp en fika där vi alla kan träffas?

• Ernst Hugo
    JVT skrev 2013-12-17 21:52:40 följande:
    Är 36 år med en 7 månaders tjej och bor strax utanför Malmö. Är ensam med henne ca 3 veckor och sedan är pappan här ca 10 dagar. Skulle gärna vilja ha lite fler vänner i trakten med barn. Har inte det stora behovet av att vara ifrån mitt hjärta utan hellre göra saker/umgås med folk där hon kan följa med. Skulle det kunna vara aktuellt att styra upp en fika där vi alla kan träffas?

Låter trevligt
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • charlaand

Hej, det här kändes som en tråd för mig att skriva i . Är ensamstående med en snart 8-årig son, bor i Lund men är distriktssköterska och jobbar i Malmö.

• millss

Jag vill också träffa nya vänner i Malmö!
    Öppen för alla typer av människor, man kan inte få för lite kontakter! =)

Svar på tråden Vänner i Malmö? Sökes :)