• Marr33e

Att gå vidare. Blicka framåt. Positiva tankar.

Jag ser mitt liv som väldigt tragiskt jag har varit med om mycket om sådant jag inte borde fått uppleva. om sådant jag inte borde fått uppleva.Visst kan man tänka på så sätt att andra har fått uppleva värre saker än vad jag har fått göra, men trotts de så har jag vart med om mycket från början till nu. Mer negativt än positivt.. jag vill att det ska ske positiva saker inte hela tiden, nej. Men att det ska ske något, till exempel har jag fått uppleva mycket svek och bedrägeri, ensamhet, mobbning,opereringar, hamnat snett och utanför mest dels. Vissa minnen sitter kvar i bakhuvudet jag har svårt att gå vidare. Skulle behöva tips för att blicka framåt istället för bakåt, idag är jag vuxen och de som har hänt har hänt men kan ändå inte riktigt släppa taget om det. Tycker att jag fortfarande är i botten i stället för på toppen som de andra. Hur ska jag släppa taget om det som har vart? för att gå vidare. Hur gör jag för att livet ska bli bra.? I dagens nuläge är jag arbetslös bor dock tillsammans med min sambo. men vill så mycket mer.

• Svar på tråden Att gå vidare. Blicka framåt. Positiva tankar.
Svar på tråden Att gå vidare. Blicka framåt. Positiva tankar.