• Anonym (Utredd)

Jag har bott på Bromstensgården och svarar på era frågor.

Kör på! Jag svarar på så mycket jag kan.

• Svar på tråden Jag har bott på Bromstensgården och svarar på era frågor.
  • Anonym (Utredd)
    Queenie70 skrev 2013-11-16 18:43:35 följande:
    Hur var det?

Det var hemskt. Vedervärdigt.
  • Anonym (fghj)
    Anonym (Utredd) skrev 2013-11-16 18:45:57 följande:
    Det var hemskt. Vedervärdigt.

På vilket sätt, varför var du där?
  • Anonym (?)

Stämmer ryktena om den skabbiga miljön och hemska personalen?

• Queenie70

Hur gick det? Vad kom de fram till?

• Anonym (Utredd)
    Anonym (fghj) skrev 2013-11-16 18:48:12 följande:
    På vilket sätt, varför var du där?

Personalen förgrep sig på mig sexuellt, psykade mig, ljög ihop rapporter, såg brister istället för positiva saker. Varför jag var där vill jag helst inte svara på, i varje fall inte i nuläget.
    Anonym (?) skrev 2013-11-16 18:49:09 följande:
    Stämmer ryktena om den skabbiga miljön och hemska personalen?

Ja! Tyvärr.
  • Queenie70

På vilket sätt förgrep de sig sexuellt på dig?

• Anonym (Utredd)
    Queenie70 skrev 2013-11-16 18:49:58 följande:
    Hur gick det? Vad kom de fram till?

Utredningen lades ned, vi blev flyttade till ett nytt ställe. I det läget hade de inte hunnit komma fram till något. Vad jag däremot vet är att trots att den lades ner och en ny påbörjats har soc ändå tillgång till B-gårdens journal med bristande innehåll.
  • Anonym (Utredd)
    Queenie70 skrev 2013-11-16 18:59:47 följande:
    På vilket sätt förgrep de sig sexuellt på dig?

De ställde frågor om mitt sexliv i det förflutna, och även om mina FÖRÄLDRARS sexliv och hur de träffades. När jag upplyste utredaren om att jag inte gärna svarar på sånt och ifrågasatte vad det har med min utredning att göra tjatade hon och sa att jag måste svara för mitt barns bästa. En i personalen kom in i mitt rum och glodde på mig när jag satt hud mot hud med mitt barn. Hon tog upp en kamera och fotade mig innan hon gick ut... att jag kände starkt obehag för att någon jag inte känner - i sitt jobb dessutom - kåtade upp sig över min barm respekterade hon inte trots påtalan.
  • Anonym (blobben)
    Anonym (Utredd) skrev 2013-11-16 19:22:00 följande:

De ställde frågor om mitt sexliv i det förflutna, och även om mina FÖRÄLDRARS sexliv och hur de träffades. När jag upplyste utredaren om att jag inte gärna svarar på sånt och ifrågasatte vad det har med min utredning att göra tjatade hon och sa att jag måste svara för mitt barns bästa. En i personalen kom in i mitt rum och glodde på mig när jag satt hud mot hud med mitt barn. Hon tog upp en kamera och fotade mig innan hon gick ut... att jag kände starkt obehag för att någon jag inte känner - i sitt jobb dessutom - kåtade upp sig över min barm respekterade hon inte trots påtalan.
    Hur vet du att hon kåtade upp sig?
  • Trilllana

Hur många trådar kommer du starta i ämnet?

• Anonym (.)

Vad är det för ställe? Aldrig hört talas om.

• anonymMmNnn

Skabbig miljö!!!!!! Jag grät Första dagen när jag såg skiten Men jag kom hem ned barnen

• Csk123

Tänkte kolla om man kunde ta upp den här tråden igen då jag är i behov av snabb information om bromstensgården ni kan höra av er i pm eller skriva här. Skulle uppskattas jättemycket!!

Svar på tråden Jag har bott på Bromstensgården och svarar på era frågor.