• CharlottaLjung

Hej du förälder med barn med autism.

Hej. 
    Jag är en gymnasieelev i årskurs 3 som söker föräldrar/vårdnadshavare till barn med autism som vill bli intervjuade.  Jag studerar hur samborelationen/föräldrarelationen påverkas av att ha ett barn med denna form av funktionsnedsättning. Mitt intresse ligger i att ta reda på hur relationen utvecklas och påverkas, om konflikter skapas, är ni oense hur ni ska hantera/uppfostra just Ert barn? Om ni saknar stöd, och isåfall vilket form av stöd söker ni? Känner du dig stressad? Hur påverkar det?  OSV. Jag är helt enkelt intresserad av hur just DU och DIN relation har formats.

Om ni är intresserade att delta i min undersökning,vilket ni kan välja om ni vill göra genom en personlig intervju antigen personligen,mail eller telefon beroende på om ni vill vara anonyma eller ej, så ta gärna kontakt med mig i PM.

Jag skulle bli  väldigt tacksam om ni/du tog kontakt med mig. Kan utlova en liten present för de som blir intervjuade som tack.

Tack på förhand! 

• Svar på tråden Hej du förälder med barn med autism.
  • oense

Hej. Jag skulle vara intresserad av att medverka. Dock är vår familjekonstruktion något annorlunda. Hör av dig med en mailadress för mer ingående info. Är bara gäst här så kan inte kontakta dig.

• Mamori

Jag/vi kan tänka mig att vara med om jag får bli intervjuad via mail

• Simon 681

Jag fyller gärna i en intervju via mail. Telefon eller RL intervju behöver bokas i god tid då jobb + familj tar upp nästan all tid.

How do we see the new masculinity in its most ideal form? In one word - Freedom.
  • w3s

Jag har en dotter på 7 år med en väldigt svår autism, vi ställer gärna upp.

Svar på tråden Hej du förälder med barn med autism.