• Susanne110

Vilka är era favorit-klädmärken

Vilka är era favortier bland klädmärken?
    Vilket är ert favorit plagg?
    Vilket är ert bästa klädköp?

• Svar på tråden Vilka är era favorit-klädmärken
  • MissKaos

Desigual

Ett par jeans från ovan nämnda märke

Min seglarjacka tror jag. Används mkt det regnar och blåser i Göteborg

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • izzibizz

Burberry. En kofta från odd molly. Min canada goose jacka. Har inte frusit sedan dess!

• Susanne110

Favoritmärke är : Levis och Acne

Favoritplagg är : Jeans, skulle inte kunna leva utan dom.

Mitt bästa köp: står mellan min figursydda Acne kavaj som jag hittade på rea för 600:- eller ett par riktigt snyggt slitna jeansshorts från Levis 501 som jag hittade på blocket i våras för 100:-

• Burberry

Köper numera nästan bara från 4 märken:

Vanliga kläder: Michael Kors, Burberry o Ralph Lauren

Sportkläder: Peak Performance

Kan inte säga vad som är bästa köpet, har många favoriter som hängt med många många år.

• straw2008

Ralph lauren Michael kors marc Jacobs acne Filippa k Anna holtblad o busnel. Jacka o skor kommer från olika märken men jag fryser så curlingkängor primeboots o en dunkappa från pj eller cg.

I kinamockaskogen.....
  • Anova

Favoritmärken just nu: Odd Molly, Gudrun Sjödén, Jumperfabriken, Esprit

Favoritplagg: Koftor, koftor, koftor!! Helst i ull nu på vintern

Bästa köp: En kofta på höstmarknaden i Sollefteå i alpackaull. Så fina färger och så skön att ha på sig. Bara för 399 kr.   

• Pikku Enkeli

Henri Lloyd, Saint Tropez, Helly Hansen, 8848, Röhnisch, Desigual

Min vinterjacka från Helly Hansen och mina träningskläder från Röhnisch     

Mina skoterstövlar; Powerboots! 

It's no sign of mental health to be well adjusted to a sick society...
  • dessan59

det verkar vara människor med stor plånbok som svarar i tråden, men jag tycker om Odd Molly, men har inte råd att köpa  så dyra kläder.Jag handlar på HM, det räcker för mig, eller Second Hand.

• Pikku Enkeli
    dessan59 skrev 2013-11-15 14:23:11 följande:
    det verkar vara människor med stor plånbok som svarar i tråden, men jag tycker om Odd Molly, men har inte råd att köpa  så dyra kläder.Jag handlar på HM, det räcker för mig, eller Second Hand.

Inte nödvändigtvis. Finns rea, second hand och annonser med dyra märken. Och så kanske man prioriterar klädesmärken före annat. Jag dricker inte alkohol, använder inget nikotin, reser oerhört sällan, köper i princip allt vi behöver begagnat, äter inte mat ute på restaurang, bakar eget bröd m.m m.m. Stor plånbok? Nej, jag prioriterar.
    It's no sign of mental health to be well adjusted to a sick society...
  • straw2008

Personligen har jag aldrig brukat tobak eller druckit alkohol på 11 år. Vi har 2 relativt höga inkomster så jag har råd. Har inget emot att handla billigare heller, tvärtom !! Planerar noga rea osv.

I kinamockaskogen.....
  • fluu

Skeppar över stora delar av min garderob från hippieshop. För några år sen funkade det att handla det mesta på indiska, men sen nådde det tråkiga 80-talsmodet även dit... Handlar ändå där en del.

Skor mest converse till vår och höst, "jesussandaler"(som inte heller är som för några år sen, jävlaskitmode) från wedins och till vintern rejälare kängor - märke oviktigt.

Bästa köpet var ett par beduinbyxor från indiska som jag köpte tidigt 2009. De är i lövtunt material, har använts flitigt, men ser fortfarande nya ut.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Sommarlöv

Favoritmärken: Twist and tango, G-star, Fillippa K, Tiger och Soakt in luxury.
    Favoritplagg: Klänning och mysiga koftor
    Bästa köp: En riktigt härlig kofta från Odd Molly, köpte den på ett outlet för 700 kr hade kostat 2500. Får jämt höra hur fin den är. Fast mitt bästa klipp är nog en skinnjacka köpt på tradera för 53 kr. Har använt den otroligt mycket och trivs så himla bra i den. Även den får jag mycket komplimanger för.  Gör ofta superklipp på tradera, och hittar väldigt mycket fint på Wingåkers outletbutik på nätet. 

Svar på tråden Vilka är era favorit-klädmärken