• Längtan efter dig

Syskonvagn - tips

Min dotter kom att vara precis 2 år när syskonet kommer. Nu funderar jag på vilken syskonvagn vi ska köpa. Mina krav är: Den ska kännas stabil Ska vara hyfsat lätt att åka buss med Vill kunna ha barnen mot mig, helst individuellt "riktningsbara" sitsar så att storasyster även kan åka framåt om hon vill. Hyfsat smidig att stuva in i bilen (vi har en Saab 9-3 så bagageutrymmet är inte alltför stort). Vi bor i Norrland så det är viktigt att den klarar av snö och inte är för tungkörd. Bugaboo Donkey vore ju en dröm men den är för dyr.

• Svar på tråden Syskonvagn - tips
  • Piano

Babyjogger city select har vi bestämt oss för. Bästa vi testat hittills!

• Längtan efter dig

Hur är fjädringen i Selecten? Tycker att barnet längst ner hamnar så väldans långt ner. Men den verkar ju väldigt flexibel.

Någon som har erfarenhet av UJ, Bozz (verkar rapplig), Easywalker eller Bumbleride? Teutonia?

• cabrera

Undrar samma sak då jag är i samma sits.. donkey är jätte fin men kan tydligen få punka o city selectbska vara svår att köra?

• lotie

Köp babyjogger city mini gt double vi ska göra det får syskon i april:)

• lotie

Var och hämtade ut mina gravidpaket igår på babyproffsen och sporeksgruppen och borde få allt för föräldrars snart med.
    Fick många roliga saker och bra erbjudanden helt gratis:)
    När vi var på babyproffsen reade de ut syskonvagnen vi ville ha och då tyckte mannen vi kör på så beställt en ny baby jogger city mini gt double i svart:) fick en åkpåse till med!
    Idag fyndade jag gulliver spjälsäng för 200:- på blocket till lillen så är väldigt lycklig nu:)

Svar på tråden Syskonvagn - tips