Fick MA gått igenom både medicinsk och kirurgisk "abort" nån mer?
Hej
jag blev gravid i augusti i år och runt vecka 6 fick jag bruna flytningar och trodde det värsta vilket 3 veckor erfter visade sig vara rätt, fostret hade dött i vecka 6+0 enligt vul. i oktober fick jag cytotec tabletter med mig hem för att starta missfallet som inte kroppe själv stött ut, utan jag blödde bara litegrann. sagt o gjort tog jag tabeltterna och det började blöda mycket efter några timmar och klupmar kom ut i 3 omgångar. Nu trodde jag att det va över och allt var ute MEN på efterkontrollen 10 dagar senare (förra måndagen) såg läkaren att det fanns vätska kvarf i livmodern och rester så jag fick tid för skrapning i fredags. jag opererades och kom hem samma kväll och har nu blödit i 4 dagar. Min undran är har någon varit med om detta och hur länge blödde ni efter skrapningen? jag blöde rinte jättemycket men det kommer varje dag och jag tycker inte det börjar avta direkt heller som läkaren sa att det skulle göra. ibland kommer det mer brunt blod och ikväll kom det färskt rött igen, jag har alltså blödit i i snart 8 veckor totalt och börjar bli riktigt trött på det här! Är rädd att det finns ännu mer rester kvar så jag måste skrapas ytterligare en gång :(