Hej mammor!
Jag tänkte börja med att utse mig själv till världshistoriens sämsta trådskapare då jag startar en tråd men sedan inte följer upp den... Sorry!
Livet (dagislämningar, hämtningar, VAB, plugg, trötthet, järnbrist, etc kom emellan) men nu är jag tillbaka med full kraft (typ) och vill gärna följa er på er väg mot era små bebisar.
Vi vet nu att det är en lillasyster vi väntar och att hon förväntas komma runt den 9 maj, så det känns toppen! Sprattlar era små som tokar, för det gör min, särskilt när man syndat och ätit något sött... (Ajabaja!)
Vi går på Kronans MVC, supernöjd med barnmorskan där. Någon som har erfarenhet av BVC där? Vi går i Vällingby med första barnet då vi bodde i Råcksta förut men funderar nu på att byta för henne med när bebis kommer... :)
Jag skulle gärna ses för en fika eller så om någon vill och kan. Jag pluggar (stor del på distans) och har en del tid att slå ihjäl, då gärna med andra som orkar babbla om bebisar hela dagarna (vännerna utan barn börjar nog lessna tror jag, haha)
Så, återigen ledsen för att jag lämnade tråden vind för våg. Kul dock att så många ändå svarat i tråden!!! Nu är jag här och ska följa vad ni säger mycket mer regelbundet!
Hälsningar
Elina