Ge barnen leksakskataloger?
Jag gillade alla kataloger som liten och barnen gör det nu, men de får redan nytt nästan varje vecka.
Jag gillade alla kataloger som liten och barnen gör det nu, men de får redan nytt nästan varje vecka.
Min dotter får självklart titta ! Mysigt ju
Självklart får dom titta
Självklart kan barnen få titta.. men bara för att man tittar så behöver man ju inte få!
Det blir större köptryck med reklam
Mina barn älskade att titta, drömma, ringa in sina favoriter....dom fattade ju att de inte kunde få allt men det var roligt ändå och för oss vuxna bra att få tips till julklapp. Vi tittade tillsammans också.
Jag minns hur roligt det var att sitta och kryssa för allt man ville ha i katalogerna. Men jag minns inte om jag nånsin fick nånting ur de där katalogerna. Tror knappt det, vi hade inte så mycket pengar när jag var barn.
Barn förstår det men all reklam skapar mer köptryck
Hon är fri att titta, än bryr hon sig inte så mycket dock. Det blir ju inte mer eller mindre presenter för det.
Vi får ingen reklam, alltså inga leksakstidningar.
Vi har ingen reklam men får leksakstidningarna av min mamma, jätte roligt och barnen älskar att titta i den, sätta kryss för vad dom vill och det kan roa dom i timmar! Sen vet dom att man inte får allt man önska men önska sig kan man alltid!
Självklart får Hedda titta!
Perfekt ju nu till jul! Då kan hon önska sig av utbudet i de.
Det kanske är så med dom som har mkt klöver