Så oerhört ledsen... 6 MF och ingen hjälp.
Jag ska försöka att få ordning på allt som snurrar i huvudet, är så fruktansvärt ledsen och less. Står nu med 6 tidiga MF, ingen hjälp från KK, min "missfallsutredning" var en gynekolog som gav mig ett UL och konstaterade att jag inte hade några cystor. Det var allt, inga blodprov inget hopp.
Jag har konstaterad endometrios men mitt problem är inte att bli gravid, det blir jag, kräks och får massa symtom, hinner plussa svagt och så bara några dagar eller nån vecka senare kommer blödningen och allt är över. Just känns det som jag bara vill ge upp, bli den som aldrig får bära ett barn, se på när alla andras magar växer och de får sina barn...
Förra veckan gick jag till den enda privata gynekologen här i stan, hen kunde inte hjälpa mig mer än att berätta att jag troligen aldrig kommer kunna behålla en graviditet utan medicinsk hjälp... Men det finns ju ingen hjälp att få? Har fått progesteron och trombyl två gånger, då tog jag mig en vecka längre det var allt.
Snälla finns det nån som har några tips på vad jag kan göra, jag står inte ut med att få höra att jag ska behandlas men ingen som vill hjälpa mig.