Är detta fint eller fult?
"Skinnbyxorna" är snygga och den vita är snygg (tycker jag), men jag får den inte att se bra ut på mig. Är det fult med en tunn svart tröja under?
"Skinnbyxorna" är snygga och den vita är snygg (tycker jag), men jag får den inte att se bra ut på mig. Är det fult med en tunn svart tröja under?
Den virkade duken var inte så fin.
Tycker det ser bra ut!!
Den virkade duken var inte så fin.
Den vita var ingen höjdare tycker jag....men det kan vara den svarta tröjan som gör det....
Kan du testa utan o ta en ny bild?
Testa med ett vitt linne under den vita överdelen!
Alltså.... de svarta byxor + svart tröja + vit kofta = det der ut som att du har en svart unitard på dig...... sry.... Du skulle ha ett brett skärp på dig., så man såg din midja.
Skulle nog helkre haft skinnyjeans till och markerat midjan med ett brunt bälte dyl. Hade sett bättre ut med något ljusare under så att övergången inte blir så drastisk. Just nu ser det utsom att du harsvarta leggings, en basic svart topp och bara kastat över något för att göra det hela mer spännande, med något förkort.
Jag håller med att det inte ser så bra ut, men ville bara kolla med er om jag tänkte fel????
Tyvärr har jag redan åkt, och det fick bli de kläderna ändå.
Vi ska ändå bara träffas några nära vänner och bada i spa ute... Så kommer mest ha bikini ikväll ändå????
Jag håller med att det inte ser så bra ut, men ville bara kolla med er om jag tänkte fel????
Tyvärr har jag redan åkt, och det fick bli de kläderna ändå.
Vi ska ändå bara träffas några nära vänner och bada i spa ute... Så kommer mest ha bikini ikväll ändå????
allt är snyggt om man bär det med stil. gör det personligt så lyckas du.
Inte så snyggt med den virkade duken
Du skulle haft ett vitt linne under istället.