• Luundiis

vad är fel? snälla svara!

Hej! För inte så länge sen skaffade jag mig en menskalenderapp på telefonen. Den fungerar perfekt! Mycket lättare att hålla koll på saker och ting.
    Men nu kommer min/mina frågor.. Jag brukar alltid få mens mellan den 3-6 i början av månaden och håller i sig ca 4 dagar. Men nu denna månad kom min mens den 1a och är nu inne på min 9onde dag, har inte heller ''mens'' för jag blöder endast timvis, ibland till och med bara dagsvis. Har knappt fyllt 2 tamponger på dessa dagar. Har jätte ont i svanken, inte ont ont utan mer tröttande värk.. och humöret är som en berg och dalbana.. Jätte jätte trött om dagarna, skulle kunna sova dygnet runt! Ont i huvdet eller ja mer ont i pannan haha..Uppsvllen mage. Och har även märkt att jag har lite ''feber'', brukar ha 36,3 men nu senaste tiden har jag haft 37. grader..

Jag och min pojkvän använder inte skydd för jag klarar inte av p-piller oså, och kondom fungerar ej..  men vi har inte sex så ofta heller, endast på helgerna..

Hoppas du har något bra svar! 

• Svar på tråden vad är fel? snälla svara!
  • Luundiis

Okej får göra det! Tycker du att jag ska invänta och se fall nästa mens kommer eller ta det ganska snart?:)

• Luundiis

Gjorde gravtest då jag frågade, det visade negativt.. Så inväntar väl mensen nu och ser :/

Svar på tråden vad är fel? snälla svara!