så lågt att det är inte sant!!
Hej
Har en fråga och dilemma! Min ex träffar barnen varannan helg(2ggr per månad) så har det varit i fyra år nu. Men nu skickade jag ett sms och frågade om ett par byxor som en av mina barn saknar. Då blev det helvetes hus för hans del bara för att jag skrev att jag är less att hela tiden han glömmer kläder efter att dottern har varit hos honom. Han har på 4 år köpt ett par regnstövlar, jacka,och klänning till de. Nu eftersom han blev förbannad på mig för att jag frågade om ett par byxor då vill han att jag skickar tillbaka allt vad han har köpt till henne. Visst jag har packat de kläderna han har köpt och kläder för lillan tjejen så slipper man detta tjafset om kläder som blir kvar hos honom . Min fråga har han som umgängets förälder att skaffa en liten garderob till sina barn? eller är det min skyldighet? jag har alltid hittills skickat kläder till hela helgen men nu har jag skickat massor av kläder som han kan behålla hos honom så slipper man detta diskussion . Plus de kläderna och cyklar som han har köpt har jag packat. Är så förbannat han träffar sina barn varannan helg , gör ingenting med de hela dan inne och barnen vill inte åka till han eftersom de har det tråkig. Jag gör allt läkarbesök, mötte skolan, dagis ,tandläkaren allt.( jag gör det med glädje) men blir så förbannad bara för att jag frågar om ett par byxor så vill han ha tillbaka allt det lilla han har köp till de.(två barn) . Hur kan en människa påstå älska sina barn bete sig så?. Jag har bokat tid till Familjerätten. Jag kan inte fråga eller någonting till han eftersom han ställer till strul.Hur kan en människa vara så känslomässig och intellektuell mässig handikappad!