• Annielee

2me los angeles syskonvagn

Jag undrar vad ni har för erfarenheter av syskonvagnen 2ME LOS ANGELES??? Tycker den verkar väldigt bra förutom att den väger 25 kg.....men hur upplevs den att köra? Känns det tungt? Eller är det främst när man ska lyfta den i och ur bilen man märker av tyngden?

Annars funderar vi även på en annan vagn som heter Basson Duo...vad tycker ni om den? 

• Svar på tråden 2me los angeles syskonvagn
  • 90000

Vi köpte 2me Los Angeles för ett par månader sedan eftersom vi ville ha individuellt vändbara sitsar. Det är väl ungefär det enda som är bra med den. Den är en mardröm att köra - drar åt höger hela tiden, framhjulen ställer sig på tvären så det tar tvärstopp, jag kan inte köra upp på trottoarer utan att hänga mig på handtaget vilket i sin tur har gjort att handtaget håller på att gå sönder. Jag skulle inte rekommendera den, tyvärr. Den verkade bra de fem första promenaderna men det är hemskt att använda den varje dag, till den grad att jag vissa dagar drar mig för att använda den och tar bärsele till småtting så får stora killen gå själv.

• Annielee

Hon fällde ihop den på fel sätt har jag hört och på nyare modeller har de nån ny säkerhetsgrej har jag hört...men vet ej om det stämmer.

Jag är mest sugen på en donkey eller emmaljunga viking men har nog inte råd...så kanske blir en babyjogger city select begagnad...?

• Thelmas

Vi beställde en carena double swing igår, från lekmer. Känns bra. Lagom pris.

Svar på tråden 2me los angeles syskonvagn