Fler med bebis i Nyköping?
Söker nya vänner i Nyköping! Har en liten bebis som är en månad, vore roligt att lära känna nya människor, fika, gå en promenad eller öppna förskolan kanske
Söker nya vänner i Nyköping! Har en liten bebis som är en månad, vore roligt att lära känna nya människor, fika, gå en promenad eller öppna förskolan kanske
Hej jag har inte fått min lilla bebis än men den kommer om några veckor :)) 4 v om den inte vill komma tidigare förstås :) så går på fl om 1 vecka Så vore skoj att lära känna nytt folk med bebis i samma ålder :)
kiwii
Hej vad roligt, grattis! & du bor häromkring?
Vi bor lite utan för Nyk tar ca 15 min med bil till stan :) Bor du i stan eller? Är det en liten flicka eller pojke du har:)?
Trevligt Ja jag bor inne i Nyköping, ganska så centralt tycker jag. Det är en liten dotter jag har, vet du vad du väntar eller blir det en överraskning?
Har bott i stan men för några år sen ville vi flytta utan för så då blev det så.Vad kul:) allt går bra? Vad gör ni om dagarna?:) bott i Nyk hela ditt liv? Vi har våra aningar så vi får se om vi har rätt när den kommer. Så det blir en liten överraskning så roligt så:) längtar ihjäl mig vill bara att sista veckorna ska gå fort nu:)!!
kiwii - skickade ett PM till dig
hej!
har en två döttrar en 5 år och den andra är nu 6 ½ månad.
bor en bit utanför nyköping.
är du fortfarande föreldraledig???
Menar du mig? Jag Är fortfarande fl kommer vara det ett bra tag: ) vart utan för nyk bor du? Bor med utan för ca 2 mil
Haha läste fel du menade ts hon är oxå fl: )
[quote=73002584][quote-nick]kiwii skrev 2014-04-13 10:40:24 följande:[/quote-nick]Menar du mig? Jag Är fortfarande fl kommer vara det ett bra tag: ) vart utan för nyk bor du? Bor med utan för ca 2 mil[/qu
Bor ca 3 mil från Nyköping! Harni träffats något?
Nä bara pratat eller snarare mailat lite då o då Vad gör du om dagarna då ?
Har precis fått lamm så just nu är det fullt upp. ;) annars brukar vi mest vara hemma. Är inte så förtjust i öppnaförskolan. Men stora dottern går på förskola inne i stan två dagar i veckan. Har inga vänner med barn i samma ålder, lite tråkigt då hon börjar bli intresserad av andra barn. :)
vad har du son/dotter? Hur gammal?
har ni en gård=)? vad kul med lite lamm
vi har en liten ficka på 4,5 månad här hemma =)
Jätte roligt med lammen. Bor på landet men inte direkt på en gård. Har ett par får, och nu en massa lamm.
Vad gör ni på dagarna då?
ja du vad vi gör om dagarna vi träffar kompisar o visa av kompisarna har barn i ungefär samma ålder som våran dotter,
är ute o går har hund så vi kommer ut mkt
är hemma o myser =)
blir väl att man kommer ut mera nu när värmen är på väg
träffar föräldrar gruppen så i morrn är det dagx igen
dagarna går tycker ja =)
hur länge har du tänkt att vara hemma då =)
hur gamma är du?
Inboxar dig!