• Idis

Vecka 9 och symptom som kommer och går

Hej alla, Jag är gravid i vecka 8+3 efter FET med blastocyst i naturlig cykel. Försöker vara lycklig, men är mest orolig. Vid två tillfällen har jag haft en liten brun flytning. Båda i samband med toalettbesök nr 2. Magen är lite hård ibland och den gör ont så jag måste ta i. Tittar på pappret varje gång och när det händer stannar nästan hjärtat. Den lilles hjärta slog normalt på VUL i vecka 6+5, det var efter den första bruna flytningen. Då var jag lugn i några dagar. Allt kan få mig att misstänka MA el begynnande MF. Brösten är ömma och har vuxit, jag studerar dem noga och får ibland för mig att de minskat och inte ömmar lika mycket längre. I förrgår mådde jag fruktansvärt illa och kräktes, kände mig yr etc. Igår vilade kah och sov mest hela dagen. Och idag när jag då mår lite bättre, då får jag panik för det. Har inte kräkts idag och bara lite igår. Då måste något vara fel tänker jag. Lugn och ro någon? Inte jag iaf..

• Svar på tråden Vecka 9 och symptom som kommer och går
  • Idis

Vi måste vara fler som är oroliga?! Jag har sovit väldigt dåligt inatt, för att jag är orolig över att jag kände mig piggare igår. Brösten fortfarande ömma och jag mår illa. Hoppas jag kan få lite ro nu...

Svar på tråden Vecka 9 och symptom som kommer och går