• stinaliza

Vad ska ni ha till middag? (eller vad hade ni till middag)

Middagstips önskas Har ingen aning om vad vi ska ha till middag! Har ingen större matlust eller lust att stå vid spisen i den här värmen (jaja - nu klagar man på det! *ler*) Gärna något med kyckling, en köttbit eller färs!
    Få se nu vilka kulinariska kockar det gömmer sig därute!

• Svar på tråden Vad ska ni ha till middag? (eller vad hade ni till middag)
  • sombla

tacos ska vi ha. det ar ju ganska latt att tillaga.
    lycka till!

• therreh

jag har ingen matlust idag. sambon o dottern skulle äta kräftor, men jag tror nog inte hon vill ha så hon äter nog älgfilé o strips ;)

• nettan70

Hej! Med den här värmen ska vi grilla....men bor man i lägenhet är det kanske inte så lätt att grilla. Vi har ju turen att bo i hus.
    Det där med middagsförslag är alltid en gåta. River ut en massa recept som jag får från svärmors tidningar.....
    Pojkarna är här denna helg och de bara älskar min levergryta.....de visste nämligen inte om att det var lever första gången de åt det....

Antar att det är för sent att ge tips idag på middag men vi kan kanske ge varandra tips längre fram.
    Hoppas maten smakar idag...PS Har en annan variant av taco än vad jag tror föregående har. (som jag förstås läst i en veckotidning jag fått av svärmor).
    Kanske detta blir en länk att ge tips till middagar.

• therreh

hrm, matlusten kom nog iaf. tror jag tinar mej tacopaj som vi har i frysen :D

• tinkerbell74

Wokade nudlar och grönsaker blir det hemma hos oss idag!

• Tuzzen

Här blir de crepes med köttfärsåsfyllning

• mimmipigg

Vi ska grilla korv - med spagetti till. Det gör vi ganska ofta trots att vi inte har barn... men det är ju gott ju

• Hanny

Vi åt6 potatis, köttfärsbiffar med lök och kantareller i och till det kantarellsås! Det var jätte smarrigt! Tur att det blev lite kvar till lunch imorgon.. Måste laga lite extra mat nu för att förföra min älskade sambo..

Svar på tråden Vad ska ni ha till middag? (eller vad hade ni till middag)