• Fru envis

Hiphop- klädstil som 28-årig tjej?

Hej allihopa!
    Jag har ändrat klädstil en del genom åren men har alltid kommit tillbaka till löst sittande byxor, tighta linnen och tighta toppar.
    men jag undrar om man kan ha lite mer hip-hop- baggy stil som 28 årig tjej eller är det dags at växa upp nu så att säga?
    =) 

• Svar på tråden Hiphop- klädstil som 28-årig tjej?
  • Petrol

Det är aldrig försent att inte växa upp:D

Jag gillar stuket, är själv runt samma ålder och man och ser inget problem med det alls, jag menar, det är ju trots allt snyggt, och sålänge man är hyffsat hel och ren så.

Go for it!

• Duckan

På rätt person kan det se bra ut. Vi hade en mamma på fsk som körde den stilen och hon var bara cool och snygg. T.o.m tatueringarna passade henne och det gillar jag annars inte så värst mycket.

• Fru envis
    Duckan skrev 2013-10-30 09:17:55 följande:
    På rätt person kan det se bra ut. Vi hade en mamma på fsk som körde den stilen och hon var bara cool och snygg. T.o.m tatueringarna passade henne och det gillar jag annars inte så värst mycket.
    jo men precis, jag känner mig "utlädd" när jag har höga klackar och kjol/klänning.
  • Nyfiken gul

Om man gör det på ett snyggt sätt och med stil så visst. Tyvärr är min erfarenhet av den stilen att det blir joggingbrallor från sambon och några trista linnen och då passar det inte på nån.

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • taquine

Jaså är det hiphop Har gärna boyfreinds cut jeans och tajt top eller linne  emellanåt och jag är 40+ . Ser inte det barnsliga eller har jag missuppfattat....

Jag älskar att du älskar mig som jag älskar mig
  • Fru envis
    Nyfiken gul skrev 2013-10-30 09:26:19 följande:
    Om man gör det på ett snyggt sätt och med stil så visst. Tyvärr är min erfarenhet av den stilen att det blir joggingbrallor från sambon och några trista linnen och då passar det inte på nån.
    njae det har jag bara hemma =).
    tänkte mig mer som taquine skriver ovanför. 
  • missan75

Fru Envis; Det finns ju rätt mycket kläder mellan tighta toppar/baggy jeans och klänning/högklackat. ;)

I övrigt tycker jag man ska gå klädd som man trivs bäst. :)

• Gnu02

Om man har en schysst hiphop stil är det fett, men om man har lodar kläder från streetwear så är det inte så coolt:P gillar du hiphop kläder ska du kolla in A Bathing Ape:)

• klarabella87

Tycker det är helt ok =) 

Jag är 26 och min syster som är 31, vi har ungefär samma klädstil som du beskrev.. De ända negativa jag kan säga är ju att folk tror man är yngre.. =(

• roffe

Man kan ju fräscha upp lite med t ex baggy jeans, nån tight top och en kavaj till, det tycker jag är stylish =)
    Själv älskar jag baggy brallor, men trivs även i tighta jeans, men det är olika vad jag känner för olika dagar.  

• Gazebo

Gå klädd som du vill, men själv har jag svårt att ta vuxna i hiphop-kläder på allvar. Förväxt tonåring är det första jag kommer att tänka på.

• roffe
    Gazebo skrev 2013-11-05 20:07:20 följande:

Gå klädd som du vill, men själv har jag svårt att ta vuxna i hiphop-kläder på allvar. Förväxt tonåring är det första jag kommer att tänka på.

Det är ju du som ska ändra synsätt, inte Ts som ska oroa sig för vad andra tycker eller att andra har fördomar. 

Jag ser Petter och Missy Elliot som vuxna människor, även Dregen och Anders Borg (som klippt sin fula svans haha). Det jag har svårt för är folk som inte kan se förbi ett yttre för att möta personen där innanför. :)
Svar på tråden Hiphop- klädstil som 28-årig tjej?