godaste protein pulvret?
behöver tips på gott protein pulver, skriv gärna var det heter och vad jag finner det. Tacksam för svar!
behöver tips på gott protein pulver, skriv gärna var det heter och vad jag finner det. Tacksam för svar!
Lean Dessert Protein är det godaste jag har provat, men det är långt ifrån det bästa...
One whey från Fitnessguru ska tydligen ha supergoda smaker, har dock inte provat själv. Whey 80 från Star Nutrition har jag i vaniljsmak. Så äcklig!
One whey på fitnessguru.com
Jag använder just nu Gourmet Pro från Star Nutrition (köper på Gymgrossisten). Det är kasein (alltså ett långsamt nattprotein, och inget man ska ta direkt efter träning), superhärlig vaniljsmak! Har även ätit ett från Body Science (MMSports), deras Diet Fuel chocolate, som är ett vassleprotein eller blandprotein, som även det var jättegott.
Body Science proteinpulver tycker jag är goda! whey 100. Vanilj, choklad mint, double rich chocolate är dom jag smakat. Köpt på MM Sports.
Vet inget proteinpulver men Questbars är supergoda med 20 g protein och bara 4 g kolhydrater
Beställde förut whey 80 protein från gymvaruhuset som jag tyckte smakade gott. Men har börjat bli lite rädd för innehållsförteckningarna som är långa och jag vet inte vad allt är. Så nu har jag börjat med mer naturliga proteintillskott som hampa, risprotein och spirulina. Brukar mixa i smoothies och då funkar det bra.
Har även nyligen beställt hem ett ekologiskt whey-protein som ska bli spännande att testa.
Köpt whey 80 choklad, men klarar inte smaken! Så söt och usch!
Köper holistics proteinpulver, finns bland annat på bodystore.se
Gott och dessutom utan massa tillsatser! Inga sötningsmedel heller.
Jag gillar Forevers Ultra
www.myaloevera.se/linnsoderstrom/produkter/halsa/forever-ultra-shake-chocolate
Väldigt lättdrucket!