I 4 år har det varit varannan vecka och nu är de här på heltid och jag flippar ur snart!
Mamman betalar inte en krona i underhåll så vår ekonomi går åt helvete och vi kan inte göra nånting, det svider t om att gå på bio.. Vi är en stor familj, 2 vuxna, 4 barn (10,9,5,1) Mamman till de äldsta barnen flyttade från stan så nu bor dom här på heltid och det känns som om det enda jag gör numer är att tvätta och handla mat och städa och skjutsa, hämta! Det var ok när det var vv men nu hinner jag inte med nånting annat än att rodda dom. Och inga pengar har vi så man kan hitta på saker eftersom vi betalar allt för dom, eller ja' allt "kul" som mobiler, kläder fritidsaktiviteter sportuttrustning osv.. Denna vecka när det är höstlov tog deras mamma med sig barnen och åkte utomlands en vecka! Och tacka fan för att hon har råd med det! Och jag tycker det är så jävla orättvist mot mina barn för vi har inte råd med ett skit för min man ge sina allt dom pekar på och låter dom göra precis allt de vill vad det än kostar! Men så fort det är nått jag vill eller mina små vill så heter det men har vi verkligen råd med det??" Nej vi har inte råd med det eftersom du röker upp 35.000kr om året och dina barn kostar ca 8000kr i månaden och du är för jävla feg för att kräva underhåll!!!!"