• Stampis

Skall börja med Pergotime nu i Oktober. Nervös för att göra fel. Några råd eller tips?

Någon eller några som har lite tips och råd inför min första kur med Pergotime? Hade ett snabbt samtal med min Barnmorska men nu i efterhand dyker det upp en massa nya frågor som jag aldrig hann ställa till henne..

• Svar på tråden Skall börja med Pergotime nu i Oktober. Nervös för att göra fel. Några råd eller tips?
  • manmmamu

Hej! körde min första kurs i början på oktober. Fick troligen ingen ÄL så på't igen i november!

• LillaMiraklet

Men har du inte fått göra ett ultraljud vid din första kur och ett blodprov efter stegring på äl-test för att se om du verkligen haft äl och om du fått rätt dos?

• Stampis
    LillaMiraklet skrev 2013-10-29 20:56:22 följande:
    Men har du inte fått göra ett ultraljud vid din första kur och ett blodprov efter stegring på äl-test för att se om du verkligen haft äl och om du fått rätt dos?
    Jag ska börja med min första kur nu när min mens kommer =) Har inte börjat ännu med den =) 
  • Stampis
    manmmamu skrev 2013-10-29 18:48:27 följande:
    Hej! körde min första kurs i början på oktober. Fick troligen ingen ÄL så på't igen i november!
    Okeeej! Då hoppas vi på att det går bättre nästa gång då :) Håller tummarna för dig. 
Svar på tråden Skall börja med Pergotime nu i Oktober. Nervös för att göra fel. Några råd eller tips?