• Erfdgt

Barnvagnar med svängbart handtag?

Vad finns det för barnvagnar med svängbart handtag?

Vi hade en Emmaljunga Cerox till första barnet, och tyckte bra om den, men det måste väl finnas fler vagnar med svängbart handtag?

• Svar på tråden Barnvagnar med svängbart handtag?
  • L i n n

De flesta har väl så att man kan vända ligg-/sittdelen åt vilket håll man vill istället?

• Erfdgt

Japp, men vi vill ha en med svängbart handtag, då vi upplever det väldigt praktiskt och enkelt. Tex om det är sol eller vind på promenaden osv.

• Lindsey Egot the only one
    L i n n skrev 2013-10-27 22:26:19 följande:

De flesta har väl så att man kan vända ligg-/sittdelen åt vilket håll man vill istället?

Ja de har tagit bort de med svängbart handtag just för det skett olyckor med dom
  • Erfdgt

Jaja, alla vill inte ha svängbart handtag. Vi vill det. Skriv gärna om ni har tips på modeller med just det, tack! Jag såg att Teutonia (stavning?) också har en åtminstone.

• Erfdgt
    KaeJ skrev 2013-10-27 22:40:56 följande:
    Crescent classic har det.
    Tack, ska kolla den då :)
  • Echo

Carena free har. Och någon kombivagn från Knorr.

Tyvärr skulle jag inte rekommendera någon av dem, men vändbart handtag har de i alla fall. 

My entire existence was constructed by a sociopath in a sweater vest, what do you suggest i do?
  • Smulan 89
    KaeJ skrev 2013-10-27 22:40:56 följande:
    Crescent classic har det.

Den köpte vi. Mycket bra och stabil vagn.
  • Erfdgt
    Echo skrev 2013-10-27 22:55:56 följande:
    Carena free har. Och någon kombivagn från Knorr.

Tyvärr skulle jag inte rekommendera någon av dem, men vändbart handtag har de i alla fall. 
    Jasså, varför inte?
Svar på tråden Barnvagnar med svängbart handtag?